Service |
|
Onze voordelen
|
|
Betaal opties |
|
Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Dat kan uiteraard gebeuren en dat lossen we graag voor je op.
We raden je aan om je ontevredenheid/klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@printshop-rontwerp.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is hier te vinden. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Waar mensen werken worden fouten gemaakt, maar we lossen het graag samen met jou op.
Heb ik garantie?
Ja, je hebt een wettelijke garantie van het recht op een goed product. Fijn om te weten, maar het is gelukkig niet nodig om je hierop te beroepen. Als het drukwerk niet goed is geproduceerd of beschadigd tijdens de levering, dan lossen we dit namelijk kosteloos voor je op. Stuur een e-mail naar info@printshop-rontwerp.nl en we gaan er meteen mee aan de slag.